Wtorek, 12 grudnia 2017 r. imieniny: Ady, Aleksandra, Dagmary

Opracowania autorskie

Opracowania autorskie 24 stycznia 2013 20:27 wyświetleń: 1303

SZLAKIEM SZCZECIŃSKIEJ

Pierwszy w Polsce przewodnik turystyczny opisujący szlak pielgrzymkowy! Wydany przez Fundację SZCZECIŃSKA.

Obejmuje trasę Szczecińskiej Pieszej Pielgrzymki na Jasną Górę. Ponieważ pielgrzymka wyrusza z wielu miejsc jednocześnie i poszczególne grupy łączą się w Goleniowie, Szczecinie i Choszcznie – niemal połowę naszej publikacji zajmują opisy miejscowości leżących w województwie zachodniopomorskim. Pozostała część przewodnika obejmuje miejscowości i obiekty położone w województwach lubuskim, wielkopolskim, łódzkim i śląskim.
Warto podkreślić, że NIE JEST to przewodnik tylko dla pielgrzymów. Mogą z niego skorzystać również turyści czy mieszkańcy miejscowości położonych na szlaku (tym ostatnim zresztą dedykujemy naszą publikację).

szlakiem szczecinskiej - okladka

Aby zebrać materiał do niniejszego przewodnika, kilkakrotnie przemierzyliśmy trasę pielgrzymki, odwiedziliśmy ponad sto miejscowości, dzięki czemu zebraliśmy pokaźny materiał fotograficzny i faktograficzny. Wszystkie zawarte w książce informacje zostały przez nas dokładnie sprawdzone. Staraliśmy się, by były jak najbardziej aktualne.
Aby urozmaicić treść przewodnika, opisy miejscowości wzbogaciliśmy o ciekawe historie, legendy. Zamieścilismy również notki biograficzne postaci związanych z danymi miejscami.
Na końcu publikacji zamieściliśmy informacje praktyczne, tak aby każdy podróżujący tą trasą bez trudu znalazł przydatne adresy i telefony (informacjie turystyczne, ciekawe muzea, baza noclegowa oraz punkty opieki medycznej i apteki).

Przewodnik można kupić u wydawcy w siedzibie Fundacji „SZCZECIŃSKA” (www.szczecinska.pl ), a także w szczecińskiej katedrze św. Jakuba oraz w katedrze św. Jana Chrzciciela w Kamieniu Pomorskim. Można go też nabyć w sklepiku parafialnym przy kolegiacie NMP Królowej Świata w Stargardzie Szczecińskim. Wkrótce będzie też dostępny w księgarni Instytutu Wydawniczego Świętego Jakuba przy Kurii Metropolitalnej Szczecińsko-Kamieńskiej.
Pojedyncze egzemplarze można zamawiać u nas, zamówienia hurtowe realizuje wydawca.

Cena detaliczna 36 zł.

aktualizowano: 2013-01-24 21:32

dudowie.pl

Zachodniopomorskie Questy Regionalne

W ostatnim czasie upowszechnia się zwiedzanie przy wykorzystaniu questów - wierszowanych tekstów zawierających łamiegłówki i rebusy do odgadywania, a przy okazji zapoznających z historią danego miejsca.

1802
14 grudnia 2014 15:43 »

Warto przeczytać ...

KANON KRAJOZNAWCZY

Cudze chwalimy, swego nie znamy.

Jeździmy za granicę, na inne kontynenty, a często nie wiemy, jakie atrakcje kryją się za najbliższym zakrętem.

8758
29 kwietnia 2014 19:57 »

ZIEMIA PYRZYCKA NA STARYCH POCZTÓWKACH

<span style="\\&quot;font-size:" small;\\"="">Minialbum z kartkami wybranymi przez Wojciecha Kuźmińskiego z jego przebogatej kolekcji pokazuje piękno ziemi pyrzyckiej z przełomu XIX i XX stulecia.

22455
19 grudnia 2012 13:57 »

Społeczność ...

projektowanie stron www szczecin, design, strony dla parafii